Verkkopalvelu uudistuu

Kustantajien verkkopalvelu uudistuu, ja uudistuvan palvelun ensimmäinen versio otetaan käyttöön 12.10. Tällöin palvelussa on uudistettu kustannussopimustietojen ilmoittamiseen ja omien teosten selailuun liittyvät toiminnallisuudet.

Teostietokanta vaihtuu

Siirrymme käyttämään ICE-teostietokantaa lokakuussa, minkä vuoksi osa nykyisen verkkopalvelun toiminnallisuuksista on poissa käytöstä 28.8.–5.10. Tällöin uusien kustannussopimusten ilmoittaminen ei onnistu verkkopalvelussa, eikä myöskään Teoston toimiston ole mahdollista rekisteröidä uusia kustannussopimuksia.

Nykyisen verkkopalvelun välilehti ”Teos- ja katalogitiedot” poistuu palvelusta 28.8. ja tällöin myös listaus otsikon ”Kustannussopimukset” alta poistuu käytöstä.

Ilmoitathan tiedot uusista kustannussopimuksista verkkopalvelussa 12.10. jälkeen. Lokakuun aikana ilmoitetut kustannussopimukset huomioidaan joulukuun tilityksessä.

Uudistuksilla ei vaikutusta syyskuun tilitykseen

Seuraava tilitys asiakkaillemme maksetaan 15.9. Tilitystiedot ovat selattavissa verkkopalvelussa normaalisti palvelun uudistumisesta ja teostietokannan vaihtumisesta huolimatta.

Syyskuussa maksetaan ulkomailta pääosin 15.3.2015 jälkeen saatuja korvauksia, Pori Jazzin korvauksia vuodelta 2014 ja Teoston asiakkaana olevien alikustantajien kaapeli-tv-korvaukset vuodelta 2014. Lisäksi maksetaan NCB:n tilitys.