Siirry sisältöön

Kohti parempaa asiakaskokemusta

24.03.2015

Teosto panostaa tulevina vuosina erityisesti palveluidensa saatavuuteen. Vuonna 2014 kehitystyön tueksi laadittiin digivisio, jossa korostuu asiakaskokemuksen merkitys sähköisissä kanavissa. Tavoitteena ovat hyödylliset, helppokäyttöiset ja huolettomat digitaaliset palvelut, jotka toimivat useissa eri päätelaitteissa.

”Parantaaksemme asiakastyytyväisyyttä haluamme osallistaa palveluiden käyttäjiä kehitystarpeiden määrittelyvaiheessa. Kartoitamme heidän toiveitaan kyselyiden avulla. Meille on tärkeää, että käyttäjät kokevat palvelumme toimiviksi ja ajanmukaisiksi”, Teoston kehitysjohtaja Roope Pajasmaa kertoo.

Digivisio ohjaa vuonna 2015 aloitettavaa, useita vuosia kestävää Teoston palveluiden ja prosessien modernisointia. Niiden kehittämisessä on kuitenkin jo otettu ensimmäisiä askelia, kun kustantajien verkkopalveluiden kehittäminen aloitettiin pilottiprojektina. Lisäksi isojen Teoston toiminnan jatkuvuuteen liittyvien projektien, kuten Polaris Nordic -yhteistyössä kehitetyn esitystapahtumien käsittelyjärjestelmän sekä ICE-teostietokantaan siirtymisen valmistelut olivat vuonna 2014 täydessä vauhdissa. Projektit päättyvät vuonna 2015.
Työn alla on myös uusia palveluita: muun muassa mobiilipalvelu musiikin esitysilmoitusten tekoon sekä erilaiset musiikin käyttölupiin liittyvät verkkokaupparatkaisut. Palveluilla pyritään parantamaan musiikin tekijöiden ja käyttäjien asiakastyytyväisyyttä sekä tehostamaan Teoston toimintaa.

Teosto vahvisti läsnäoloaan ja viestintäänsä myös sähköisissä viestintäkanavissaan, kuten verkkosivuilla, sosiaalisessa mediassa ja Teostory-verkkolehdessä.

Jaa somessa