Siirry sisältöön

Kohti parempaa asiakaskokemusta

24.03.2015

Teosto panostaa tulevina vuosina erityisesti palveluidensa saatavuuteen. Vuonna 2014 kehitystyön tueksi laadittiin digivisio, jossa korostuu asiakaskokemuksen merkitys sähköisissä kanavissa. Tavoitteena ovat hyödylliset, helppokäyttöiset ja huolettomat digitaaliset palvelut, jotka toimivat useissa eri päätelaitteissa.

”Parantaaksemme asiakastyytyväisyyttä haluamme osallistaa palveluiden käyttäjiä kehitystarpeiden määrittelyvaiheessa. Kartoitamme heidän toiveitaan kyselyiden avulla. Meille on tärkeää, että käyttäjät kokevat palvelumme toimiviksi ja ajanmukaisiksi”, Teoston kehitysjohtaja Roope Pajasmaa kertoo.

Digivisio ohjaa vuonna 2015 aloitettavaa, useita vuosia kestävää Teoston palveluiden ja prosessien modernisointia. Niiden kehittämisessä on kuitenkin jo otettu ensimmäisiä askelia, kun kustantajien verkkopalveluiden kehittäminen aloitettiin pilottiprojektina. Lisäksi isojen Teoston toiminnan jatkuvuuteen liittyvien projektien, kuten Polaris Nordic -yhteistyössä kehitetyn esitystapahtumien käsittelyjärjestelmän sekä ICE-teostietokantaan siirtymisen valmistelut olivat vuonna 2014 täydessä vauhdissa. Projektit päättyvät vuonna 2015.
Työn alla on myös uusia palveluita: muun muassa mobiilipalvelu musiikin esitysilmoitusten tekoon sekä erilaiset musiikin käyttölupiin liittyvät verkkokaupparatkaisut. Palveluilla pyritään parantamaan musiikin tekijöiden ja käyttäjien asiakastyytyväisyyttä sekä tehostamaan Teoston toimintaa.

Teosto vahvisti läsnäoloaan ja viestintäänsä myös sähköisissä viestintäkanavissaan, kuten verkkosivuilla, sosiaalisessa mediassa ja Teostory-verkkolehdessä.

Jaa somessa
Evästeet Teoston verkkosivustolla

Eväste on pieni tekstitiedosto, joka tallentuu tietokoneellesi tai muulle laitteellesi ja tallentaa tietoa käynnistäsi Verkkosivustolla. Evästeiden avulla Teosto parantaa palveluidensa käytettävyyttä.

Evästeillä kerättyjä tietoja ei lähtökohtaisesti yhdistetä tunnistettuun henkilöön liittyviin henkilötietoihin, mutta jotkut evästeillä kerättävät tiedot saattavat olla välillisesti yhdistettävissä tunnistettuun henkilöön liittyviin henkilötietoihin.

Lue lisää tietosuojalausekkeestamme ja evästeselosteestamme.

Evästekategoriat
Välttämättömät evästeet

Nämä evästeet ovat välttämättömiä verkkosivustomme saatavuuden varmistamiseksi. Ne esimerkiksi lataavat osan verkkosivustomme toiminnoista etukäteen nopeuttaakseen verkkosivuston latautumista. Välttämättömiä evästeitä käytetään myös valitsemiesi asetusten määrittämiseen ja muistamiseen. Voit kieltää välttämättömien evästeiden käytön selainasetuksissasi, mutta huomioithan, etteivät verkkosivuston kaikki toiminnot ja osat sen jälkeen toimi välttämättä kunnolla.
Lisätietoja evästeistä

Analytiikkaevästeet

Käytämme analytiikkaevästeitä kehittääksemme verkkosivustomme toimintaa. Analytiikkaevästeillä kerätään tietoa muun muassa siitä, miten käyttäjät käyttävät verkkosivustoamme ja miten he navigoivat verkkosivuston eri välilehtien välillä. Tietoja käytetään lähtökohtaisesti anonyymissä muodossa.
Lisätietoa: tietosuojalauseke ja evästeseloste

Toiminnalliset evästeet

Toiminnallisten evästeiden avulla voimme tarjota verkkosivustollamme erilaisia toimintoja, kuten soittolistoja ja reaaliaikaisen chatin. Jos kiellät toiminnallisten evästeiden käytön, osa tai kaikki näistä toiminnoista ei välttämättä toimi oikein.
Lisätietoa evästeistä

Markkinointievästeet

Markkinointievästeet auttavat meitä räätälöimään markkinointia ja tarjoamaan verkkosivustomme käyttäjille tulevaisuudessa yksilöllisempiä palveluita. Keräämme markkinointievästeiden avulla tietoja esimerkiksi käyttäjän käyttäytymisestä ja mieltymyksistä verkkosivustollamme.
Lisätietoa evästeistä