Rekry: palveluneuvoja Teostoon

Tule huolehtimaan Teoston palveluista, sekä mukaan musiikkialan kehitykseen ja edesauttamaan musiikin tekijöiden menestystä!
Haemme nyt joukkoomme
PALVELUNEUVOJAA
määräaikaiseen työsuhteeseen vanhempainvapaan sijaisuuteen.
Työtehtäviä ovat muun muassa:
Asiakaspalvelu eli asiakkaiden yhteydenottoihin vastaaminen eri kanavissa sekä asiakaspalvelun päivittäisten tuotantotehtävien hoitaminen. Toimit sekä itsenäisesti että tiiviissä yhteistyössä muun asiakaspalvelutiimin kanssa. Tavoitteenasi on saavuttaa omat sekä tiimin yhteiset tavoitteet. Lisäksi teet yhteistyötä tiiviisti myös muiden tiimien kanssa. Käytät työssäsi paljon eri järjestelmiä.
Olet mahdollisesti etsimämme henkilö, kun:
- Sinulla on aikaisempaa kokemusta monipuolisista asiakaspalvelutehtävistä
- Työskentelyotteesi on palveluhenkinen, ratkaisukeskeinen, tuloshakuinen ja asiakaslähtöinen
- Olet oma-aloitteinen ja pystyt työskentelemään itsenäisesti, priorisoiden tehtäviä tehokkaasti
- Olet sinnikäs ja periksiantamaton, ja sinulla on erinomaiset vuorovaikutus- ja viestintätaidot
- Toimit joustavasti tiimissä ja sopeudut nopeasti muuttuviin tilanteisiin
- Osaat hahmottaa monimutkaisia kokonaisuuksia ja selittää ne ymmärrettävästi asiakkaalle
- Opit nopeasti uusien järjestelmien käytön
- Pystyt säilyttämään rauhallisuuden kiireen ja haastavien asiakastilanteiden keskellä
- Tunnet intoa ja motivaatiota edistää musiikkialan menestystä
Teostolla meitä on yhteensä noin 80 työntekijää ja palveluneuvojana pääset osaksi 10 hengen asiakaspalvelutiimiä. Lähimpinä työkavereinasi ovat muut palveluneuvojat, asiakaspalvelupäällikkö sekä oikeudenomistajapalveluiden ja lisensoinnin tiimit.
Hakemamme henkilön osaaminen ja kokemus
Haemme henkilöä, jolla on halu oppia uutta jo kertyneen kokemuksen jatkeeksi. Olet mahdollisesti uusi työkaverimme, mikäli sinulla on kokemusta ja osaamista seuraavista asioista:
- Kokemusta asiakaspalvelutehtävistä
- Kyky neuvoa asiakkaita sujuvasti suomeksi, englanniksi ja ruotsiksi niin puhelimessa kuin kirjallisesti
- Hyvät IT-taidot ja valmius oppia uusia järjestelmiä nopeasti
Lisäksi eduksi katsotaan:
- Kokemus SalesForcen käytöstä
- Kokemus Microsoft Business Centralin käytöstä
- Myyntikokemus
- Ymmärrys ja/tai työkokemus musiikkialasta
Lisätiedot
Asiakaspalvelupäällikkö Satu Sekki
p. 09 6810 1139
Muutama sana meistä työnantajana
Teostolla arvostamme ennakkoluulotonta asennetta, palavaa halua oppia ja kykyä haastaa totuttuja näkemyksiä uusien näkökulmien löytymiseksi. Meillä tärkeää on työtekijöidemme viihtyminen, työhyvinvointi ja jatkuva oppiminen. Lue lisää työnantajalupauksestamme ja Teostosta työpaikkana.
Tarjoamme
- Itsenäisen ja vastuullisen tehtäväkokonaisuuden sekä itsensä kehittämiseen kannustavan työkulttuurin
- Yhteen hiileen puhaltavan tiimin sekä rennon avoimen ja keskustelevan ilmapiirin
- Monipuolisia työtehtäviä musiikkialan kansainvälisellä kentällä
- Laajan työterveydenhuollon palvelukokonaisuuden sekä virike- tai työmatka- tai hieronta- tai hammashoitoedun, ja erillisen ravintoedun
- Hybridityön mallin, joka mahdollistaa työnteon sekä toimistolta että etänä
- Toimistotyöpäiviä varten kivat työtilat meren äärellä Espoon Keilaniemessä, musiikkialan yhteisessä Musiikin Satama -toimitilassa, aivan metroaseman läheisyydessä
Me Teostossa teemme työtä, jotta jokainen voi kokea musiikin voiman! Edustamme yli 40 000 suomalaista säveltäjää, sanoittajaa, sovittajaa ja musiikkikustantajaa. Keräämme korvauksia heidän musiikkinsa käytöstä, jotta he voivat keskittyä uuden, tunteita herättävän musiikin luomiseen. Myymme lupia musiikin käyttöön ja autamme tapahtuma-, media-alan toimijoita hyödyntämään musiikkia toiminnassaan. Tunnemme musiikin tekijän ja käyttäjän tarpeet ja muodostamme sillan näiden välille.
Pidämme ääntä musiikin puolesta, koska sillä on tärkeä rooli ihmisten elämässä sekä suurta arvoa niin yksilölle, yhteiskunnalle kuin yrityksillekin. Lue lisää Teoston tehtävästä.