Siirry sisältöön

Verkkopalvelun Esiintymiset-osio on uudistunut

Verkkopalvelun vaiheittain toteutettavat muutostyöt ovat jälleen edenneet ja esiintymiset-osio on saanut uuden ilmeen ja uusia toimintoja! Tässä muutamia vinkkejä ja ohjeita, joita saatat kaivata, kun ensimmäisen kerran asioit uudessa palvelussa.

Mikä muuttui vanhaan palveluun verrattuna?

Live- ja striimikeikat

  • Voit ilmoittaa samassa palvelussa sekä live- että striimiesiintymiset. Jos tapahtuma, jossa esiinnyit oli hybridi (live + striimi), tee ilmoitus sekä live-esiintymisestä että sen striimistä. 

Esitysilmoitukset

  • Esitysilmoituksia ei voi enää tallentaa keskeneräisenä, vaan ne on tehtävä tapahtuman tietojen osalta loppuun. 
  • Kun olet lähettänyt esitysilmoituksen, et enää pääse muuttamaan tapahtuman tietoja (esim. tapahtuman tai sen järjestäjän nimi tai tapahtuman pvm). Jos huomaat täyttäneesi tapahtuman tietoja väärin ja haluat korjata niitä, ota yhteys asiakaspalveluumme, joka korjaa tapahtuman tiedot. 
  • Jos teet esitysilmoitusta aivan ensimmäistä kertaa, hae esittämäsi kappaleet Yleisen teoshaun kautta.

Kappaleiden ja teosten tallentaminen tai muuttaminen

  • Tietoja esitetyistä kappaleista tai teoksista voit täydentää tai muuttaa vielä ilmoituksen lähettämisen jälkeenkin. 
  • Esitysilmoituslistauksessa näet myös kunkin ilmoituksen tilan:

Odottaa sinua = Joku muu on perustanut tapahtuman, ja lisännyt sinut sen esiintyjäksi. Tapahtumassa esitetyn musiikin tiedot kuitenkin puuttuvat kokonaan.
Mitä sinun täytyy tehdä? Täydennä tiedot tai hylkää tapahtuma, jos et esiintynyt siellä.

Vahvistamatta = Joku muu on perustanut tapahtuman, lisännyt sinut sen esiintyjäksi JA ilmoittanut tapahtumassa esitetyn musiikin tiedot osittain tai kokonaan.
Mitä sinun täytyy tehdä? Tarkista, ovatko tiedot oikein ja korjaa niitä tarvittaessa tai hylkää tapahtuma, jos et esiintynyt siellä. Jos et vahvista tietoja, tapahtuma viedään tilitykseen annetuilla tiedoilla.

Vahvistettu = Sinä itse (tai joku toinen, joka tekee esitysilmoituksia puolestasi) olet tehnyt esitysilmoituksen ja antanut tapahtumassa esitetyn musiikin tiedot.
Mitä sinun täytyy tehdä? Tarvittaessa muokkaa ilmoituksen tietoja poistamalla tai lisäämällä siihen kappaleita tai muokkaamalla kappaleiden kestoja.

Suljettu = Esitysilmoitus on edennyt tilitykseen eikä sitä voi enää muokata.

HUOM! Jos huomaat Suljettu-tilassa olevan esitysilmoituksen, jossa on merkittävä virhe (esimerkiksi kappaleita puuttuu tai järjestäjän tiedot ovat väärin), ota yhteys asiakaspalveluumme virheen korjaamiseksi.

Esitysilmoitukset ulkomailla tapahtuneista esiintymisistä näkyvät Suljettu-tilassa heti, kun lähetät esitysilmoituksen. Tämä johtuu siitä, että lähetämme esitysilmoituksen mahdollisimman pian sen saatuamme esiintymismaan tekijänoikeusjärjestölle (ns. valvontapyyntö).

Settilistat

  • Uudessa palvelussa ei tehdä settilistoja erikseen
  • Jos olet tehnyt esitysilmoituksia jo aiemmin, voit kopioida esittämäsi teokset jostain aiemmasta esitysilmoituksesta uuden ilmoituksen pohjaksi. Voit muokata kopioituja tietoja lisäämällä tai poistamalla kappaleita ja muuttamalla niiden kestoja.

Vuosien 2019, 2020 ja 2021 esitysilmoitukset

  • Jo käsiteltyjä ja tilitettyjä esitysilmoituksia ulkomaan esiintymisistä vuosilta 2019, 2020 ja 2021 ei ole siirretty uuteen palveluun.
  • Tiedot esiintymisistä ko. vuosina säilyvät vanhassa palvelussa. Toimitamme tietoja erillisestä pyynnöstä, jos tarvitset niitä esimerkiksi reklamaation tekemistä  varten.

Keikkamobiili poistui käytöstä 11.1.2022

  • Uudistettu verkkopalvelu toimii nyt myös entistä paremmin mobiilissa, joten erillistä Keikkamobiili-appia ei enää tarvita! Voit kirjautua verkkopalveluun koska tahansa – miltä tahansa laitteelta.

Kirjaudu verkkopalveluun tästä>>

Muita ohjeita verkkopalvelun käyttöön löydät täältä>>

Annathan meille palautetta!

Kehitämme verkkosivujamme ja otamme mielellämme vastaan palautetta. Vastaaminen onnistuu nopeasti!

Evästeet Teoston verkkosivustolla

Eväste on pieni tekstitiedosto, joka tallentuu tietokoneellesi tai muulle laitteellesi ja tallentaa tietoa käynnistäsi Verkkosivustolla. Evästeiden avulla Teosto parantaa palveluidensa käytettävyyttä.

Evästeillä kerättyjä tietoja ei lähtökohtaisesti yhdistetä tunnistettuun henkilöön liittyviin henkilötietoihin, mutta jotkut evästeillä kerättävät tiedot saattavat olla välillisesti yhdistettävissä tunnistettuun henkilöön liittyviin henkilötietoihin.

Lue lisää tietosuojalausekkeestamme ja evästeselosteestamme.

Evästekategoriat
Välttämättömät evästeet

Nämä evästeet ovat välttämättömiä verkkosivustomme saatavuuden varmistamiseksi. Ne esimerkiksi lataavat osan verkkosivustomme toiminnoista etukäteen nopeuttaakseen verkkosivuston latautumista. Välttämättömiä evästeitä käytetään myös valitsemiesi asetusten määrittämiseen ja muistamiseen. Voit kieltää välttämättömien evästeiden käytön selainasetuksissasi, mutta huomioithan, etteivät verkkosivuston kaikki toiminnot ja osat sen jälkeen toimi välttämättä kunnolla.
Lisätietoja evästeistä

Analytiikkaevästeet

Käytämme analytiikkaevästeitä kehittääksemme verkkosivustomme toimintaa. Analytiikkaevästeillä kerätään tietoa muun muassa siitä, miten käyttäjät käyttävät verkkosivustoamme ja miten he navigoivat verkkosivuston eri välilehtien välillä. Tietoja käytetään lähtökohtaisesti anonyymissä muodossa.
Lisätietoa: tietosuojalauseke ja evästeseloste

Toiminnalliset evästeet

Toiminnallisten evästeiden avulla voimme tarjota verkkosivustollamme erilaisia toimintoja, kuten soittolistoja ja reaaliaikaisen chatin. Jos kiellät toiminnallisten evästeiden käytön, osa tai kaikki näistä toiminnoista ei välttämättä toimi oikein.
Lisätietoa evästeistä

Markkinointievästeet

Markkinointievästeet auttavat meitä räätälöimään markkinointia ja tarjoamaan verkkosivustomme käyttäjille tulevaisuudessa yksilöllisempiä palveluita. Keräämme markkinointievästeiden avulla tietoja esimerkiksi käyttäjän käyttäytymisestä ja mieltymyksistä verkkosivustollamme.
Lisätietoa evästeistä